Interesanti fakti labākiem SEO rezultātiem

SEO ir vienmēr mainīga sistēma, kas nepārtraukti pieprasa jaunus veidus kā noturēt vadošo pozīciju starp nozares konkurentiem. Tieši tāpēc SEO Aģentūras komanda negurstoši strādā pie tā, lai nodrošinātu labākos risinājumus, jūsu mērķu sasniegšanai. Ar mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem varat iepazīties aģentūras mājaslapā – https://seoagentura.lv/. Bet, ja nepieciešama neliela pārliecināšana, ka ir īstais laiks, lai sāktu darboties pie SEO optimizācijas, esam apkopojuši interesantus faktus, kas pamato tā nepieciešamību.

Viss sākas Google meklētājā

Bieži vien pat jau zināmas lapas interneta lietotāji meklē Google vai kādā citā meklētājprogrammā, nevis ieraksta pilnu mājaslapas nosaukumu interneta pārlūkā. Interesanti, ka 68% no pilnīgi visām darbībām, kas tiek veiktas internetā, sākās tieši ar meklētājprogrammu. Tieši tāpēc, atslēgvārdu izpēte un būšana pirmajā rezultātu pozīcijā ir tik svarīga. Īpaši tāpēc, ka vairāk kā 75% no meklētājiem nemaz neapskatīsies 2. rezultātu lapu, par tālākajām nemaz nerunājot.

Uzlabo lapas saturu

Kad meklējums izdarīts un lapa atvērta, no tās arī tiek sagaidīts daudz. Kvalitatīva lapa, kas piesaista apmeklētāja uzmanību, ātrs ielādes ātrums, vizuāli pievilcīga, ar atbilstošu saturu. Tas viss ir tas, kas notur apmeklētāja uzmanību. Interesanti, ka gandrīz puse jeb 43% no lapas apmeklētājiem to aizvērs, ja tās ielādes ātrums būs pārāk lēns. Un interneta vidē ātrs tiešām nozīmē ātrs – mazāk kā 2 sekundes. Vairāk kā 3 sekundes jau uzskatāms par lēnu ielādi. SEO viens no uzdevumiem ir sakārtot lapu tā, lai tās ielādes ātrums lieki nekavētos.

Mobilām ierīcēm draudzīgs

Lapai pēc tās uzbūves un satura jābūt atbilstošai ne tikai datora ekrānam, bet arī mobilajām lietotnēm. Šeit SEO pūliņi būs veltīgi, ja lapa nebūs piemērota un ērti izmantojama no visa veida viedierīcēm. Vairāk kā puse jeb 54% no meklējumiem tiek izdarīti tieši no mobilajām ierīcēm. Tātad, vairāk kā puse lietotāju atvērs jūsu lapu samazinātā formātā. Un šeit ir vēl viens spēlētājs, kas jāņem vērā – meklēšana ar balsi. Gan izmantojot viedierīces, gan mājas asistentus tādus kā Alexa un citus. Tieši tāpēc, veicot atslēgvārdu atlasi, jāņem vērā arī lietotāju runas veids un frāzes ko tie varētu izmantot, meklējot konkrēto informāciju.

Comments are Disabled