3 iemesli kāpēc SEO optimizācija nestrādā

Runājot par SEO optimizāciju, bieži vien rodas priekšstats, ka rezultāts būs tūlītējs un nekavējoties tiks ieņemta pirmā pozīcija Google meklētāja rezultātos. Tomēr, galvenais, kas jāzina par SEO ir tas, ka tas prasa laiku un pacietību. Bet vēl bez laika, ir vairāki iemesli, kāpēc SEO optimizācija nesniedz gaidītos rezultātus. Esam apkopojuši 3 biežāk  no tiem.

Pārāk populāru atslēgvārdu izvēle

Izvēloties atslēgvārdus ir jābūt reālistiskam. Ja atlasāt mērķauditoriju pēc atslēgvārdiem un galvenajām frāzēm, kurus izmanto lielie zīmoli, visticamāk, rezultāti nebūs tādi kā gaidījāt, ja vien jums nav milzīgs SEO budžets. Lai risinātu šādu problēmu, iesakām  izvēlieties atslēgvārdus vai atslēgas frāzes, kurām ir nedaudz zemāks meklēšanas gadījumu skaits mēnesī, bet pārliecinieties, vai frāzes atbilst jūsu produktiem vai pakalpojumiem un var pārvērst jūsu lapas apmeklētājus par lojāliem klientiem.

Lapas ielāde prasa pārāk ilgu laiku

Google pārstāvji ir oficiāli paziņojuši, ka lapas ielādes laiks ir viens no faktoriem, ko algoritms ņem vērā, vērtējot lapas, lai noteiktu tās pozīciju meklētāja rezultātos. Lapas ielādes ātrums ir labs ne tikai vietnes apmeklētājiem, bet arī meklētājprogrammām, piemēram, Google. Ja vietne darbojas lēni, Google ir jāpiešķir vairāk resursu to ielādējot. Kāpēc ir svarīgi, lai lapa tiktu ielādēta ātri?

  • 47% cilvēku sagaida, ka viņu apmeklētā lapa tiks ielādēta mazāk nekā 2 sekundēs;
  • 20% lietotāju pamet grozu, ja darījuma process ir pārāk lēns;
  • 10% no jaunajiem lapas lietotājiem pamet lapu, par katru papildu sekundi, kas nepieciešama lapas ielādei.

Slikta lietotāja pieredze var kaitēt visam, kas ieguldīts SEO optimizācijā. Tērējot lielus naudas līdzekļus SEO, bet ignorējot vietnes ielādes ātrumu, jūs zaudēsit daudz potenciālo klientu un tie visdrīzāk noklikšķinās uz pogas “Atpakaļ” un apmeklēs jūsu konkurenta mājaslapu.

Lapa nav ērti lietojama  mobilajās ierīcēs

Responsīvs dizains nav nekas jauns mājaslapu veidošanā, tomēr joprojām daudzi izvēlas ignorēt mobilās ierīces kā pamata veidu kā lapa tiek apskatīta. Tā kā Google algoritms to uztver kā būtisku faktoru, ir pēdējais brīdis veidot adaptīvu mājaslapu, jeb vietni, kas ērti izmantojama ne tikai no datora, bet arī no visa veida viedierīcēm, neaizmirstot par īpaši mazajiem ekrāniem un dažādo izmēru viedtālruņiem.

Comments are Disabled